Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výukové aplikace v prostředí www
Revenda, Václav ; Procházka, Josef (vedoucí práce) ; Brdička, Bořivoj (oponent)
NÁZEV: Výukové aplikace v prostředí WWW ABSTRAKT: Cílem této práce je analyzovat dostupnost výukových www stránek zaměřených na výuku multimédií, evaluovat je na základě zvoleného souboru kritérií a zmapovat situaci na středních školách z hlediska využívání výukových programů na www. Ná- sledně vypracovat metodiku práce s dříve navrženými výukovými stránkami, nasadit a ověřit je ve výuce a získat tak zpětnou vazbu, která poslouží k dalšímu rozvoji tohoto prostředí. KLÍČOVÁ SLOVA: − zvuk, obraz, video − interaktivita, multimedialita, zpětná vazba, mobilita, jazyk, komplexnost
ROLE A VÝZNAM FOTOGRAFIE V MULTIMEDIÁLNÍM SVĚTĚ
Zídka, Lukáš ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Černý, Zbyněk (oponent)
Lidský svět se neustále vyvíjí. Dnešní moderní společnost je v rámci technologického pokroku a globalizace dynamičtější než kdy dříve a to samé platí i pro současné pojetí světa fotografie. Tato oblast lidské činnosti za dobu své existence doznala celé řady změn a to jak technického, tak i duševního a významového charakteru. Jakou úlohu však fotografie hraje v dnešní moderní společnosti? Liší se oproti minulosti, a pokud ano, v čem? Co fotografii přinesly nové technologie a jakou měrou ji ovlivnily? A především, do jaké míry lze fotografii propojit a využít s dalšími složkami multimédií za účelem vytvoření ucelené multimediální zkušenosti? Analýza těchto otázek a jejich zodpovězení tvoří základ této bakalářské práce společně s interpretací výsledků a zkušeností praktických částí (fotografie) skupinového projektu Multimedia Display a Programu aplikovaného výzkumu a vývoje národní a kulturní identity (NAKI) vytvořeného ministerstvem ČR. Cílem této práce je poskytnout efektivní teoretickou základnu pro uchopení významu fotografie s cílem podat předpoklady pro maximální využití jejího potenciálu při tvorbě multimediálního projektu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.